minyak orang asli

13 Aug
minyak orang asli

minyak orang asli

PENGISIAN TELAH DIBUKA SEMPENA RAMADHAN

minyak pengasih ampuh,minyak pengasih tingkat tinggi,ujian terhadap minyak pengasih dayak purnama sari :

pengujian minyak hitam


pengujian minyak putih

minyak pegasih ampuh,minyak dayak purnama sari.

ramuan khas dari alam ghaib yg telah ditapakan selama 5 tahun.stok terhad.
tidak ramai yang membuktikan kebenaran minyak mereka,disini saya tampil
untuk membuktikan kepada anda.kedua batang kayu / mancis yang dicalit minyak
akan saling mengekori

minyak yang amat dicari oleh kebanyakn orang namun salah pula
tempat yg dituju,sama sahaja anda hendak sembuh dari penyakit,salah makan ubat
semakin mudarat lah jadinya,betul makan ubat InsyaAllah semakin pulih kesihatannya.
pada hari ini ramai yang mengeluh minyak mereka tidak berhasil,adakah mereka ke
tempat yang betul?tempat yg telah pn dibuktikan kesahihannya.

disini saya tampil buktikan kepada anda,minyak yang juga dipakai oleh
para dato dan Vip,artis yakni pelanggan pengasas sendiri
setiap 5 tahun hanya beberapa botol yang dikeluarkan.bermakna
jika habis perlu tunggu 5 tahun lagi.
harga diluar pasaran dalam 3-4 ribu.Disini tidak sampai angka tersebut.Dijamin mampu milik.
Jika berminat sila email pengasas dengan kadar segera.

fungsi : multifungsi

1.pengasihan tingkat tinggi,memikat sesiapa sahaja yang diingini
2.pengasihan melalui pandangan
3.pengasihan melalui niat
4.Suara dan muka sahaja sudah cukup membuatkan seseorang merindui anda
secara berpanjangan.
5.Cinta berahi (sesuai untuk suami isteri)
6.pembungkam
7.Pemudah jodoh
8.Membuatkan pasangan amat sayang dan tidak mahu pergi.
9.Pengaruh & penunduk tahap tinggi

10.Wibawa
11.pelaris
12.segala ikhtiar anda akan terasa mudah
13.Anda ibarat magnet yang mampu menarik perhatian orang ramai

dan masih banyak khasiat yang bakal anda rasai sendiri.sangat sesuai untuk urusan-urusan penting

perhatian : dilarang sama sekali calit secara sembarangan kepada wanita/lelaki
Kesannya kelak ditanggung oleh anda.Sila jangan permainkan wanita/lelaki
apabila telah menggunakan minyak ini,boleh menyebabkan gila jika
cinta nya dipermainkan.

36 Responses to “minyak orang asli”

  1. am August 16, 2011 at 4:02 am #

    salam tuan..berapa harga minyak ni?saya berminat tuk dapatkan minyak ni…

  2. CHENG August 16, 2011 at 9:48 am #

    Berapa harga minyak orang asli atau dayak purnama sari?
    Saya ingin memilikinya

  3. Razi August 18, 2011 at 8:55 am #

    Berapa harganya – sila e-mail kepada saya berminat.

  4. azfar August 21, 2011 at 3:42 am #

    salam..brpa mhar utk mnyk ni..

  5. anita August 29, 2011 at 6:20 am #

    berapa harganya.. bagaimana untuk saya mendapatkan nya..

  6. nizam@ijam September 10, 2011 at 2:40 am #

    salam wak,berapa mahar minyak dayak tu sy berminat la,boleh email tak?,tkasih.

  7. Pengguna September 13, 2011 at 12:58 pm #

    Di sini saya ingin berkongi sedikit setelah menggunakan minyak ini. Saya amatlah kagum dengan kesannya. Baru beberapa hari pakai saya telah mendapat banyak temuduga perkerjaan baru dengan gaji lebih tinggi. Saya juga telah berjaya mendapat peluang melakukan perkerjaan malam untuk menambah sumer pendapatan. Alhamdulillah rezeki bertambah. Rasa keyakinan diri juga meningkat. Juga mendapat perhatian ramai wanita sehingga ada yg tidak mahu berjauhan dengan saya. Tetapi saya ingin mengingatkan semua yang menggunakan minyak ini agar sentiasa bersyukur dengan pemberian Allah terhadap diri kita. Solat sentiasa dan insyaallah ia membantu.

    • kasim September 14, 2011 at 1:50 am #

      Pengguna II
      kepada Pengguna, saya turut memiliki minyak ini dan memang benar, setelkah beberapa hari menggunakannya saya menyedari orang2 sekeliling tidak lokek dengan senyuman. ahli keluarga dan rakan2 tidak pernah sedikit pun meninggi kan suara. yang paling menarik para2 gadis boleh dilihat cuba mencuri pandang ke arah kita. bila kita menoleh kearah mereka, semua cepat2 beralih arah pandangan kerana malu tapi bila kita tak pandang, mereka tengok kita lagi haha

      terima kasih wak, kerana membantu!

    • Pengguna II September 15, 2011 at 5:09 am #

      kepada “Pengguna”. saya ingin menghubungi anda dan berharap kita boleh bertukar-tukar pointer tentang cara penggunaan minyak ini. kalau sudi, sila hubungi saya 🙂

      boleh saya minta alamat email atau no telefon saudara?

      • dzulhishamPengguna III September 28, 2011 at 1:15 pm #

        salam…
        saya juga ingin bertukar tukar pointer dengan pengguna yang lain…
        harap saudara-saudara sudi berkongsi…

        saya akan tinggalkan email saya jika saudara semua sudi… 🙂

  8. norshalizam September 14, 2011 at 7:34 am #

    salam wak berapa mahar nya…saya ingin membuat pembayaran……saya sudah ada no akaun maybank wak….berminat untuk memulihkan kasih sayang isteri terhadap saya..minyak yg hari tu saya beli sudah habis…sekian

    • Syeikh Zulkarnain September 16, 2011 at 3:20 am #

      salam,
      kepada semua pengguna,boleh berikan testimonial di email,atau terus di sini.
      baca panduan dengan betul untuk mendapatkan kesan maksima,juga syarat
      untuk meningkatkan aura minyak dilakukan rutin penjagaannya.
      jika ada yg tidak faham sila telefon terus nombor saya,jika anda hendak mengetahui
      keaslian minyak boleh lah dibawa rujuk kepada yg arif.saya beri jaminan 100% keasliannya

      kpd tn nor,InsyaAllah jika pasangan bergaduh perlulah berubat dahulu

  9. malik ridzuan September 16, 2011 at 11:09 am #

    salam wak,
    sy pelanggan wak bernama malik,ambil minyak di pulau besar masa awal ramadhan.
    masih ingat lagi x??

    disini saya nak beri testi selama penggunaan.

    sy telah calitkan kepada teman wanita,memang rasa perubahan terutama sekali sering ingin ikut arah tujuan saya,ambil berat yg amat jelas kelihatan,selalu miscall jika lambat membalas msg,dulu x sangat lh.

    perubahan kedua memang benar juga kata pengguna yg lain,perempuan curi pandang,sy memang perasan bila keluar rumah,bila berbual dengan wanita nampak segan silu mereka dan sentiasa tersenyum,dapt mudah bergaul.

    minyak juga saya sudah scan,seorang khodam Islam yg baik.jenis putih

    segala usaha dan ikhtiar wak dalam membantu kami moga Allah sahaja yg dapat membalasnya.sesungguhnya pertolongan itu tidak jatuh dari langit melainkan kita berusaha untuk mencari jalan keluar..sentiasa lah bersyukur ke hadrat illahi..amin

  10. Fattahulrizky October 10, 2011 at 4:49 pm #

    As’km,Wak,Saya ingin minta pendpt,saya berkerja sebagai salesman,waktu itu pejualan saya bgs,tetapi skrg jualan saya semakin merosot sudah berapa bulan tidak hit target.Apabila pelanggan dtg kekedai hanya bertanya tiada tartarik hendak beli barang Electronic yg saya recommendkan,adakah Minyak Orang Asli ini secocok buat pelaris & Pengasihan & berapa Maharnya? Tks,harap dibalas ASAP.

  11. sam November 14, 2011 at 1:27 pm #

    tuan..mcm mne nk dptkn mnyak ni..call sy 014****

  12. shamin March 23, 2012 at 6:59 am #

    salam wak,
    minyak ni mmg power!
    sy dpt perhatian dari org yg sy suka 😀

    • Syeikh Zulkarnain March 31, 2012 at 7:12 am #

      wslm wrhmatullah,
      Alhamdulillah tn shamin moga bermanfaat buat tn

  13. zulhelmy September 17, 2012 at 4:07 am #

    Asalamualaikum,,,wak ada dak g minyak nie,,,nk beli cara beli

  14. azasham October 8, 2012 at 4:48 am #

    Brapa mahar tn syeikh.

  15. azasham October 12, 2012 at 10:07 am #

    Salam Tn Syeikh

    Ada lagi ke dan brapa mahar nya?

    • Syeikh Zulkarnain October 12, 2012 at 10:20 am #

      Salam,masih ada
      email wak untuk bincang mahar

      • azasham October 14, 2012 at 5:15 am #

        Sudah email wak. Menunggu jawapan dr wak. Tkasih.

      • adeq May 30, 2016 at 11:41 am #

        mcm mana nak dptkan

      • Syeikh Zulkarnain June 5, 2016 at 7:48 am #

        wslm masih ada, tinggalkan no telefon untuk dihubungi atau email baranganmistik@gmail.com

  16. hizen October 15, 2012 at 7:56 am #

    Asalamualaikum,,,wak ada tak lagi minyak nie,,, saya nk beli…bagaimana cara beli?

  17. Syed Hussin October 28, 2012 at 5:12 am #

    Salam, minyak ni ada lagi tak dan berapa maharnya

  18. zameru April 27, 2013 at 7:59 pm #

    Salam wak berapa mahar minyak ni yang bersifat hitam dan putih saya berhajat

  19. Ampro February 20, 2017 at 1:08 am #

    Ku mohon di mana ya tu aku perlukan sangat untuk isteri ku yg betul2 keras kepala

  20. mizan March 16, 2017 at 1:59 am #

    ada lagi ke minyak ini

  21. mohd fadil zakaria December 19, 2017 at 7:50 am #

    wak sy berminat ade lagi ke stok minyak

    • mohd fadil zakaria December 19, 2017 at 7:50 am #

      wassap 0196637**

      • Syeikh Zulkarnain January 25, 2018 at 12:22 pm #

        salam wrhmatullah, sudah direply semak sms

Leave a comment