Masalah jodoh rezeki

Bismillahirrahmanirrohim,

salam warahmatullah buat pegunjung yang dirahmati Allah S.W.T

disini pengasas akan cuba berikhtiar untuk menyelesaikan masalah anda berupa jodoh/rezeki yang sempit.

Mengenai jodoh,bagi para terhormat dato’,tun,tengku sekalian  ingin memiliki para artis sebagai dambaan hati ,khidmat tersebut ada disediakan.Tiada masalah untuk memikat artis kerana mereka tiada bezanya yakni manusia biasa juga yang mempunyai nafsu,akal dan perasaan.Lainlah jika mereka ini bunian nak ngorat tak perlu guna seri wajah,handsome atau hodoh,,tetapi yang diukur bagi mereka adalah hati nurani yang disirami iman.

bagi yang amat sukar mendapat jodoh,ingin memiliki si dia namun menghadapi getir payah arus badai yang sering melanda yang menyebabkan anda berputus asa,khidmat tersebut ada disediakan disini.

Perubahan seri wajah dan wibawa yang akan diisi kepada tuan/puan melalui pemakaian minyak sahaja.Minyak tersebut tiada dipapar di mana-mana mahupun di website pengasas  ini demi menjaga amanah.Minyak boleh dikatakan amat kuat yang setanding kekuatan dengan minyak dagu.Namun bersifat putih.Bukan minyak dagu!tetapi jenis minyak khas dari permohonon yang telah diisi oleh para ahli hikmah berkebatinan tinggi yang mahir akan selok belok jodoh yang tertutup.Dengan izin Allah S.W.T tiada masalah yg tidak boleh diselesaikan.

Bagi rezeki yang sempit,boleh dikatakan dilanda badi,buat macam-macam namun belum mendatangkan hasil.bermakna rezeki tuan-puan belum sampai.Tetapi dengan izin Allah rezeki tersebut boleh dibuka/dipercepatkan melalui ikhtiar dan usaha melalui mandian (membuang badi melalui air).dan tuan/puan juga akan diberikan minyak untuk melancarkan energi pada titik tubuh.

InsyaAllah hubungi pengasas.Perkhidmatan ini khusus,jika tiada permasalahan yang berat seperti di atas jangan sesekali ingin mencubanya tanpa sebab yang munasabah kerana ianya membabitkan banyak pihak.

Terima kasih.

20 Responses to “Masalah jodoh rezeki”

  1. mohd ansarulah b husin March 28, 2011 at 12:24 pm #

    kum.tuan.jenis mnyak khas.tu.mnyak ape?brape maharnye.

  2. mustakim bin abdul razak March 30, 2011 at 10:49 am #

    mcm mane ingin membelinyer??..bape maharnyer??

  3. huang ming April 13, 2011 at 4:07 pm #

    saya ada masalah berkenaan jodoh.. dan hampir berputus asa. mohon pertolongan dan nasihat.

  4. nazral July 2, 2011 at 4:36 pm #

    assalamualaikum..tk tau la saya kenapa berat sgt rezeki saya sekarang ni…keje kuat.berdoa…tp dapat gaji jer…duit tk cukup2…dh cam hilang arah je rasanya….tk tau nk wat ape dh…..

  5. fais July 4, 2011 at 9:13 pm #

    asalam… perlu bantuan… bulan 12 ni nak kawin.. bulan sepuluh nak bagi duit hantaran… duit dalam simpanan tinggal rm 1 je.. segala usaha dah buat .. rezeki masih sempit… sume buat x menjadi… rasa macam putus asa… ada sahaja yang menghalang dalam pencarian rezeki.. macam mana perlu di lakukan.. minta pandangan

    • Syeikh Zulkarnain July 5, 2011 at 5:38 am #

      salam,email baranganmistik@gmail.com

      • aleyana binti sazali May 20, 2012 at 11:00 am #

        saya aley****,sy ingin mendapatkan pandangan syeikh..sy belum berkahwin dan mempunyai kekasih,sy telah lama menjalinkan hubungan dgn beliau tetapi sehingga ke saat ini beliau tidak pernah mahu memeutuskn untuk berkahwin dgn sy,sy terlalu menyayangi dia.sikap dia panas baran dan kadangkala curang di belakang sy,sy mahu mengikat beliau agar menyayngi sy bersungguh2 dan mahu berkahwin dgn beliau,sy juga ingin membuat pelaris sbb kerja x tentu arah,byk gangguan,majikan dan kwn2 MEMBENCI SY TANPA sbb dan sy di buang kerja dimana2 shj,harap sheikh dpt bantu aleya 011-12****

      • Syeikh Zulkarnain May 28, 2012 at 6:43 am #

        salam,

        InsyaAllah kita cuba ikhtiar cari penawarnya

        email : baranganmistik@gmail.com
        atau add facebook : syeikh zulkarnain
        http://www.facebook.com/pages/Barangmistik/233217893458361

  6. Fairuz September 14, 2011 at 4:17 am #

    salam….sye ingin minta pertolongan encik tuk selesaikan masalah sye nie…
    sejak syawal tahun lepas rezeki sye macam tertutup….seolah2 macam ade penghalang…
    bila buat projek orang x bayar….projek susah nak dapat…jodoh pun macam berat…

    • Syeikh Zulkarnain September 16, 2011 at 3:24 am #

      salam,
      InsyaAllah boleh diikhtiarkan

      sy minta kepada semua pelanggan sila terus hubungi saya
      melalui email,dan berikan no telefon anda di email
      untuk terus dihubungi.maka anda semua akan mendapat maklum
      balas yg lebih pantas

      terima kasih

  7. arie September 21, 2011 at 8:59 am #

    assalamualaikum…
    saya mau tanya pak apa ditempat juga menjual minyak yaman qubro?? trims

  8. ati panas December 19, 2011 at 4:11 pm #

    minyak ni hebat dari segi mcm mane?ia ade khadam ker…..???? or dgn izin allah s,w.t….

  9. amin ahmad December 21, 2011 at 7:58 am #

    bgaimna cara nk mmlikiny,..?

  10. shukri said December 24, 2011 at 10:21 am #

    Sy ada masaalah dgn jodoh dn rezeki harap pihak tuan sudi tolong menbantu

  11. pok nik December 25, 2011 at 3:41 pm #

    rezki saya pada ahap yg sama,jodoh memeng bermasalah,,pikat pompuan selau x dapat..macamana sy ingin dpt kn minyak ini brapa mahar nya..tolong tgl kn no tepon encik

  12. Laila wati omar March 11, 2012 at 6:12 pm #

    salam…tuan,saya mpunyai msalah dgn bakal suami saya..dan skrg dia tak mau jmpa saya dan mjauhkn diri,saya begitu sayang pd nya..dn ingin dia kembali pd saya.harap tuan dpt mberi prtolongan agar kami brsatu dn mnikah.terima kasih tuan.

  13. Zaf May 27, 2012 at 1:03 am #

    salam tuan
    saya juga mempunyai masalah jodoh
    adalah masalah saya ini boleh diatas tuan
    pohon email supaya boleh saya ertanya lebih lanjut
    terima kasih

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: