zaffaron 3 jarum

24 Mar
boleh dibuat pertukaran harta dengan alam ghaib,untuk khodam,makanan khodam,sejenis minyak yg sering digunakan para kaki tarik.Khodam amat menyukai zaffaron jenis ini hanya yang asli mempunyai jarum di dalamnya
wafaq pada kaca berkhasiat sebagai pelaris dagangan, Pengasih diri, mendinding dari ancaman kecurian. aura yang memancar pada tempat perniagaan bererti rezeki yang murah buat anda. InsyaAllah.Rezeki yang datang dari pelbagai arah dan sumber tanpa anda mampu memikirkannya.
Harga : RM 200 RM75 SAHAJA

7 Responses to “zaffaron 3 jarum”

  1. Faizuree April 18, 2011 at 1:53 am #

    Salam Tuan..Boleh saya dapatkan sedikit maklumat tentang minyak zafaron nie..Saya perlukan no. telefon tuan yang boleh saya hubungi..No Hp saya 017-25632** / Faizuree

  2. Lee June 22, 2011 at 6:19 pm #

    Salam, pengasas. Yg nie ke kategori zafaron gred A?

  3. merahitam September 21, 2011 at 10:03 am #

    ada lagi ke zaffaron 3 jarum ni? kalau blh sy mahu 1..

  4. das May 15, 2012 at 11:21 am #

    saya berminat..ada lagi tk ni..cm mna care nak beli ni..

  5. SHAHRUL December 28, 2012 at 4:39 am #

    Salam wak saya berminat dgn minyak zafaron 3 jarum nie macam mana nak order sila hubungi sy di no hp nie 019 3213931 atau antar kat email sy rochieniara@yahoo.com

Leave a Reply

