mistik items (product)

4 Mar

menyediakan pelbagai minyak dan wafaq untuk anda.Harga berpatutan dan mampu milik

(top item)

minyak pengasih buluh perindu asli

Minyak cenuai bunian

wafaq gabung langka

pengujian wafaq

wang sukarno

wang sukarno kunfayakun

kitab istanbul

Kitab Istanbul

kantong beg wafaq

ilmu penarik,pemanggil ikan

pagar rumah

khidmat pulih barang/upgrade kekuatan

bagi yang mempunyai geliga lipan namun renjatan berkurangan,hampir mati,jenis buntat dan pelbagai permata nilam,kecubung,delima merah kurang merah airnya.Dengan izin Allah S.W.T pengasas dapat mengupgrade barangan anda,contohnya geliga lipan anda akan dapati renjatan lebih kuat dan warna lebih pekat,begitu jua delima air bias air lebih menyerlah.Segala jenis permata onix,cat eye,marjan,kecubung anda akan dapat merasai kelainan pada auranya.100% kelainan.Sejenis ilmuan yang kebanyakan diperoleh paranormal namun tidak sewenangnya dipapar umum kerana menjaga hak warisan dan nilai ilmu ini yang harus disimpan rapi agar tidak disalah gunakan.

fidyah rm 250

rm35 sahaja

Hadis riwayat Abu Zar ra.: “Barang siapa yang memanggil seseorang dengan kata kafir atau mengatakan musuh Allah, padahal sebenarnya tidak demikian, maka tuduhan itu akan kembali pada dirinya.”

Dari kitab Sahih Muslim no: 93

8 Responses to “mistik items (product)”

  1. Spiral April 3, 2011 at 2:52 am #

    macam mana nak pulihkan geliga lipan saya, dah 15 tahun saya jaga dan lebih kurang seminggu lepas saya mimpi letak geliga lipan tu bawah lidah dan mata saya keluar cahaya, bila saya tanya kat orang yang arif, mereka kata geliga ni dah cukup tempoh matang, cuma masalahnya saya pegang takde denyutan pun, mungkin sebab saya tak letak beras 7 butir di keliling geliga itu.

    boleh abang tgkkan tak kat gambar ni
    http://i65.servi******

    http://i65.servi******

    yang warna coklat tu yang dah matang, yang putih kecil tu baru dapat 2 tahun lepas, yang besar tu pula batu penjaga yang mana dapat menutup aura geliga lipan ni supaya orang luar atau lipan tidak boleh scan.

    bagaimana nak pulihkan, perlu saya bank-in dahulu duitnya atau tidak?

    • enciks April 3, 2011 at 4:24 pm #

      salam warahmatullah cik spiral,
      setiap geliga lipan haruslah diletakkan beras atau mengikut petunjuk masing2 untuk menjaga keindahannya.

      tahniah cik spiral,mengikut pengamatan saya geliga lipan ini sudah matang dan BAKAL tembus pandang
      dgn izin Allah S.W.T,dan mimpi tersebut adalah khodam yang mendatangkan alamat kepada cik bahawa
      geliga ini akan menunjukkan keindahannya suatu hari kelak.

      tiada denyutan tidak semestinya ia tiada.
      hubungi saya melalui email dan kita boleh berbincang lanjut melalui telefon.
      W’slm

  2. sang kancil October 28, 2011 at 2:20 pm #

    Saya berminat utk menguograde mirah delima saya.bolehkah tuan membantu?dan apakah prosedur2nya?

    Terima Kasih

  3. XXL November 24, 2011 at 3:06 pm #

    salam..saya berminat(serius) dgn kunyit hitam.item ni ada lg tak?berapa maharnya?lokasi?

  4. jamal December 14, 2011 at 6:20 am #

    salam tuan,

    saya ader geliga lipan, Saya mahu memulihkan geliga lipan yang saya punya ini boleh ke tuan. Harap tuan bantu saya

    boleh tuan email saya segera

    mal****@yahoo.com

  5. anuar May 13, 2012 at 12:55 pm #

    saya mempunyai geliga lipan, saya x rasa renjatannya, cuma bla dipegang panas dan pedih saja

Leave a Reply

