kantung berwafaq

19 Feb

wafaqibuduit

baca selanjutnya –>

wafaq ibu duit

Berdasarkan gabungan huruf Hijaiyah berfungsi sebagai :

kalis sihir,gangguan jin kafir,syaitan,jika untuk temuduga masukkan borang di dalam wafaq,letakkan wang di dalam wafaq,barang perhiasan,kunci kereta untuk kuncian zahir batin.Pelancar niaga dan urusan harian.Digantung didinding sebagai pemagar persekitaran rumah dari segala permasalahan negatif.mengecas barang2 berwafaq dan permata berkodam,meningkatkan aura minyak pengasih.

stok habis 


hakikat penggunaan wafaq

semoga sedikit ikhtiar dan usaha ini dapat membantu sesuai mengikut hajat anda,dan seterusnya diusuli dengan doa dan bertawakal kepada Allah S.W.T dan bukan berharap kepada wafaq yg hanya berfungsi sebagai lantaran semata-mata.

4 Responses to “kantung berwafaq”

  1. hafiz February 22, 2011 at 6:24 pm #

    sy ingin ibu duit.sila hubungi sy melalui email atau no.hp

  2. iyla rahman November 16, 2011 at 7:00 pm #

    Assalamualaikum…..saya sedang mencari ibu duit utk abah saya yg baru buka gerai makan…..bolehkah tuan menolong saya???

    • Syeikh Zulkarnain November 30, 2011 at 8:01 am #

      wslm warahmatullah
      buat masa ini tiada stok tn,
      sila email saya kita cuba mencari penyelesaiannya InsyaAllah

      • zary May 26, 2012 at 4:41 pm #

        salam …tuan saya ingin mencari ibu duit kalau ada hubungi saya melalui email atau talifon saya.

Leave a Reply

