tasbih wali songo

31 Oct

bukan sekadar nama,didatangkan dr makam keramat 9 wali (asli)

sangat cantik tasbihnya & unik,corak yg agak berlainan dan tidak terdapat pada mana2 tasbih

tasbih wali songo adalah tasbih milik leluhur ,atau dipanggil wali 9 yg menyebarkan agama Islam di tanah Jawa suatu ketika dahulu.Amat dikenali dalam dunia Islam kerana keperibadian Mulia & karomah mereka.

tasbih yg usang,buktinya tali & tasbih sudah berdebu,terlekat tanah2 pada tasbih ini.sekitar 900 tahun.Telah di bawa ke 5 tempat untk sahihkan apakah tasbih ini,apakah ianya hanya batuan biasa shj

namun ternyata ianya sejenis batu yg tiada dalam senarai batu-batuan.bererti ianya tiada dlm senarai gem stone,atau tiada yg pernah menjumpai nya.kekal berada di alam ghaib sehingga tiba suatu yg saat yg wajar  untuk seorang khalifah megambilnya

setiap 1 utas tasbih ini telah ditarik dari makam2 wali

Maulana Malik Ibrahim

Sunan Ampel

Sunan Giri

Sunan Bonang

Sunan Kalijaga

Sunan Gunung Jati

Sunan Drajat

Sunan Kudus

Sunan Muria

tempoh penarikan tasbih ini lebih dr 1 bulan sewaktu pengasas tidak dapat menguruskan blog

dugaan amat mencabar kesabaran sepanjang tempoh pegambilan pusaka sakti ini.Diganggu dan diserang makhluk aneh yg bersayap sehingga menggegarkan batin setiap yg terlibat dlm proses penarikan

& pada 2 minggu berikutnya tasbih telah kembali ke alam sana,yg menyebabkan pihak pengasas & jemaah harus megambilnya semula mungkin krn syarat tidak mencukupi.tidak perlu anda mengetahui syaratnya

bukanlah perkara mudah untk mengambil tasbih ini,sehinggalah akhir bulan ramadhan tasbih ini telah berjaya diperolehi lengkap 9 utas.

tasbih ini telah diambil oleh 2 sahabat,1 lagi adalah simpanan peribadi pengasas.

NILAI YG TELAH DIMAHARKAN SAHABAT KITA KEPADA BUYER V.I.P (KERABAT) 

RM20,000.

dan dengar khabar,seorang lagi telah berjaya melakukan hasil penarikan.telah senang lenang & membuka 5 catering di johor & melaka.

ada yg pernah membawa tasbih ini pulang untuk menguji,akhirnya didatangi seorang yg lengkap berjubah putih , beserban menjumpai beliau.Orang yg scan itu demam pada keesokan hari

setiap tasbih ini sememangnya ada penjaga YG SAKTI!!,,dan sy mampu memberikan setiap nama penjaga tersebut.Namun tidak bererti anda harus menumpukan pada penjaga/hikmat,tetapi simpan shaja tasbih ini & digunakan untuk memuji Allah S.W.T..gunakanlah untuk berzikir,tidak perlu anda taksub akn hikmatnya krn kelak melalaikan.

bagi pemilik yg mempunyai tasbih ini InsyaAllah berdasarkan hikmahnya :

SEGALA UNSUR NEGATIF,BALA DI DALAM TUBUH AKAN TERUSIR,DINEUTRALKAN

PENENANG JIWA & BATIN

MENJELASKAN PENGLIHATAN SCAN/TERAWANGAN

MEMBUKA ILMU TENAGA DALAMAN . (SBLM MENGUASAI APA2 SHJ ILMU HIKMAT,ASASNYA ADALAH MEMPUNYAI CUKUP TENAGA DALAMAN)

PENGUBATAN PENYAKIT LUARAN & DALAMAN KHUSUS SIHIR.

PENGUBATAN TAHAP GURU,BERUPAYA MENGUBAT DIRI SENDIRI & ORANG LAIN

MENGHANCURKAN JIN KAFIR,PAGAR RUMAH,KEBUN,KEDIAMAN

MENEPIS SEGALA SIHIR,SANTAU,HISTERIA

MENGHISAP RACUN BINATANG BERBISA (TELAH PENGASAS UJI KEPADA SEORANG SAHABAT YG TELAH DISENGAT TEBUAN HITAM,BISA TERSEBUT TELAH MENYEBABKAN DARAH BEKU YG BERBENTUK BULATAN PADA PERGELANGAN SIKU BELIAU,TIDAK HILANG WALAU SUDAH DISAPU UBAT SELAMA 3 HARI.sEHINGGA LH BELIAU BERJUMPA PENGASAS,DGN IKHTIAR PADA TASBIH INI ALHAMDULILLAH DLM TEMPOH 30 MENIT BISA TERSEBUT TELAH REDA DAN HILANG PADA KEESOKAN HARI)

PERTUKARAN HARTA KARUN DGN ALAM GHAIB

MEMPUNYAI AURA YG BERSINAR TERANG,APABILA TUBUH ANDA DI SCAN,ADA LAPISAN CAHAYA YG AKAN MEMBANTUTKAN PENGLIHATAN SCAN SESEORANG.

AURA WIBAWA TAHAP TINGGI

MENAWARKAN ILMU HITAM MUSUH YG BERHAMPIRAN ANDA.

SEGALA JIN KAFIR KEPUNYAAN MUSUH AKAN KEPANASAN & MENINGGALKAN KAWASAN BERDEKATAN ANDA ATAU TERBAKAR.

bg pemilik tasbih ini adalah amalan sepotong ayat 7x sehari bacaan.disarankan orang Islam untuk memiliki nya.

MAHAR PENUKARAN 1 UTAS TASBIH :

RM2000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MAHAR AHLI : RM500

TASBIH TERHAD.MILIK PARA LELUHUR & BERNILAI TINGGI.

TEMPOH MAHAR YG DIBERIKAN TIDAK SELAMANYA RENDAH.SY AKN NAIKKAN SEMULA PD BILA2 MASA.SILA HUBUNGI PENGASAS JIKA BENAR2 BERHAJAT

About these ads

18 Responses to “tasbih wali songo”

  1. bashah November 1, 2012 at 10:58 am #

    berminat nnti tuan masukkan gambar nyer nk tengok dulu insyaallah

  2. zulkefli November 5, 2012 at 12:31 pm #

    salam wak apa kahbar
    sy sbgai saksi yg turut terlibat dlm proses penarikan harta di tanah jawa
    syukur ke hadrat Allah,ianya memang asli

  3. azasham November 5, 2012 at 1:21 pm #

    Salam wak syeikh. Sy lock ni. Tkasih.

  4. bashah November 5, 2012 at 3:44 pm #

    lock sunan kali jaga tuan

    • bashah November 6, 2012 at 3:24 pm #

      macam mana tuan masih ade lagi ke sudah dimahar..tasbih nie

  5. Syah November 5, 2012 at 4:35 pm #

    Saya ada email tuan. Harap tuan balas.

    • azharshammohdzakaria November 5, 2012 at 10:05 pm #

      Baik wak. Tkasih

      azasham

  6. azasham November 7, 2012 at 5:41 am #

    Salam wak. Selain dr ayat amalan 7x sehari, ada ke amalan lain yg membolehkan kita dapat betul2 memaksimakan penggunaan khasiat tasbih ini?

    • Syeikh Zulkarnain November 7, 2012 at 7:39 am #

      wslm,

      istiqomah dahulu ayat 7 itu,,jika sudh mampu barulh amalkan ayat yg lain.
      tapi sudah cukup ayat ini shj sbnrnya

      • azasham November 7, 2012 at 7:51 am #

        Tkasih atas pencerahan. Mahar dh pun sy masukkan. Taksih.

  7. Mata Hati November 7, 2012 at 7:24 pm #

    Assalamualaikum, Wak, masih ada tak tasbih ni?? kalau ada saya lock satu.. terima kasih.. :)

    • Syeikh Zulkarnain November 8, 2012 at 3:23 am #

      wslm
      ya msih ada
      emailkn sy

      • rizal November 18, 2012 at 5:23 am #

        Salam wak….saya pun berminat nak tebus tasbih wali songo tu. bagaimana ya nak daftar sebagai ahli kerana saya hanya mampu dgnmahar RM500 jer…..

  8. Hariz November 15, 2012 at 4:11 am #

    Assalamu’alaikum syech, masih ada tasbih kanjeng sunan kaijogo? Sy berminat nak maharkan.

  9. zamryichigo November 17, 2012 at 1:09 am #

    salam..saya dah buat pembayaran dan dah updte dlm email ya..terima kasih bebyk

  10. rizal November 17, 2012 at 12:53 pm #

    Salam….tuan, masih adakah tasbih ini? Dan bagaimana untuk menjadi ahli?

    • Syeikh Zulkarnain November 19, 2012 at 9:22 am #

      wslm,

      ada bnyk permintaan,
      jumlah xbnyk

      sebarang pertanyaan email saya terus dan berikan no telefon : baranganmistik@gmail.com

      bagi yg ada lock,tp ada yg telah bayar dahulu,sy lepaskan kepada yg telah bayar.

      add facebook shj untk menjadi ahli

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 241 other followers

%d bloggers like this: