pokok buluh perindu

10 Jun

PROMOSI SEMPENA RAMADHAN : POKOK BULUH PERINDU ASLI HANYA KEPADA 7 PEMBELI.Sesal Kemudian tiada berguna.Peluang kepada yang ingin membuat pendapatan sampingan.  mampu menjana 1000-5000 ringgit sebulan.Harga mampu milik, tawaran hebat pada masa yang terhad.

 

HARGA PASARAN RM5-10 RIBU mengikut gred

maaf tiada stok buat masa ini,sila buat tempahan awal jika berminat

email pengasas : baranganmistik@gmail.com

Pokok Buluh Perindu & BULUH PERINDU untuk Dimaharkan

pokokbuluhperindu

pokokbuluhperindu

Alhamdulillah,ramai penebus yang telah berjaya menjaganya dengan baik,malah telah merasai khasiatnya yg luar biasa dengan izin Allah S.W.T

berikut saya sertakan cara jagaan pokok ini :

-cari tanah hitam
-jika tanah biasa,letak baja
-disiram sehari 2x,pagi dan petang
-jika tidak mampu siram sekali sahaja yaitu petang
-diletak di tempat yang redup kena sedikit cahaya matahari,
atau pergi nursery cari alas kain hitam yang mempunyai 
lubang2 di atasnya,seperti penapis cahaya matahari yang dipakai pokok orkid

jenis baja :

1.baja cacing
2.baja tahi kelawar

seandainya dibotolkan apa minyak yang sesuai?

-minyak tanpa alkohol semua jenis

cara2, kegunaan dan pantang larang pokok buluh perindu nie..

-jangan langkah

baca selanjutnya –>

pokokbuluhperindu

pokokbuluhperindu

pokok buluh perindu amat sukar dan jarang sekali ditemui
walau anda 1 dari sejuta orang yg bertuah menemuinya dan miskipun ditemui tidak bermakna ianya boleh hidup apabila dibawanya pulang.Kerana pokok ini adalah jagaan bunian di alam sebelah,dan amat sukar menyesuaikan pertumbuhan di sekitar alam manusia.

Pokok pengasas ini telah ditanam dalam 99 pokok dan hanya 1 pokok yg hidup
seperti yang anda lihat ini.Dan inilah yg benar2 mempunyai khasiat tersendiri.
suasana sejuk dirasai sekitar pohon ini berada,jika diletakkan di dalam premis perniagaan,atau bilik,dijamin aura seri dan keharmonian dapat dirasa berbeza sebelum diletakkan.Khasiat ke arah pelaris dan pengasihan yang ampuh.MUDAH membiak.SEJENIS POKOK,jika telah kering inilah yg kebiasaannya dibuat minyak.Jika anda pemilik bertuah yg memilikinya.Anda boleh membuat ribuan botol minyak pengasih.walau ratusan botol yg dijual anda sudah membawa untung 5 angka.Malah pokoknya semakin merimbun.BOLEH DIJUAL SEMULA JIKA ITU KEHENDAK ANDA.
Inilah rahsia pawang2 pengasih

Dipasaran telah dijual pada harga sekitar rm50,000 – rm100,000 . Yg jarang adalah sebanyak 1J.
Namun sy sama sekali tidak akan memberikan mahar tersebut kpd anda,
dan saya memahami keadaan anda.
mahar yg diberikan bakal memuaskan hati dengan nilai yang anda miliki
Sila Email Pengasas

Hanya 1 sahaja,mempunyai penjaga di kalangan puteri

untuk buluh perindu kering yg dibuat minyak seperti di bawah

dalam bentuk rumpun (banyak)

sebelum Rm100 rm50 sahaja (promosi sementara)

saiz botol    Rm45 Rm10


BUNGA BULUH PERINDU (TERJUAL!!)

berbuat baik dengan semua makhluk,tidak kira manusia,haiwan,tumbuhan.InsyaAllah
akan membawa hikmah dan keberkatan.Tidak mustahil (wang) hasil yg akan anda dapat
dek barokah dan hasil penjagaan/penjualan di pasaran yg mengalakkan.Auranya yg
memancar terang menangkis segala aura negatif.Membuatkan pelanggan tertarik apabila
melalui sekitar kedai anda.InsyaAllah,,telah discan dan mempunyai puteri penjaga
bernama puteri sharwinda dari kerajaan bunian di pi****.setiap pokok yg diberi
akan mempunyai penjaga.amanat saya ,gunakanlah ke arah yg baik2 sahaja.
Hubungi saya selagi stok pokok yg hidup masih ada.sesal kemudian tiada guna,,

About these ads

13 Responses to “pokok buluh perindu”

  1. amyrul July 24, 2011 at 11:58 am #

    salam wak apa kabar,terima kasih wak,..sekarang ini pokok yang ditanam telah rimbun dalam tempoh 1 bulan,masa mula2 tanam terasa hawa sejuk di akarnya dan mengeluarkan bau wangi.Dan syukur pokok wak ini mudah mengeluarkan bunga

  2. ery sobri July 27, 2011 at 10:45 am #

    selamat petang pak,saya ery dari penang.Pokoknya diterima dengan pantas,juga pak berikan hadiah buat saya.terima kasih banyak.Layanan yang memuaskan.recommended seller

  3. keito August 3, 2011 at 3:58 pm #

    salam..sy berminat dgn mahar yg d tawarkan…mcn mane sy ingin berurusan..sy ingin memiliki pokok tersebut…

  4. amat September 25, 2011 at 4:26 pm #

    salam..sya berminat untuk memiliki rumpun buluh perindu yg sudah kering 9 btg siap pack sebagai koleksi tanpa pantang…. tentang khasiat nye…biar lah dengan izin tuhan….xada pun xpe ada alhamdulillah syukur nikmat tentang mahar nye…sms pun xpe 01259***(amat)

  5. Hamba Allah November 10, 2011 at 8:12 am #

    umah saya da buluh perindu tumbuh sendiri di halaman rumah..saiznya kecil shaja..mcm dkt atas ni juga..tapi tak tau pakai..sape nk sila scan dulu..xde mahar2,free je sebatang sorang.sape cpt die dpt ..orait.gambar aku anta gune kt email.yg ptg scan dulu.syarat wat minyak untuk aku satu free..ok geng… email ke ..assalamualaikum.

    • Syeikh Zulkarnain November 30, 2011 at 8:13 am #

      salam warahmatullah,

      untuk segala paparan gambar di blog,sila email pengasas

  6. hisyam December 1, 2011 at 3:22 am #

    salam. sy nak tanye pasal pohon buluh perindu masih ada lagi ke

  7. cd March 21, 2012 at 5:00 pm #

    Betul ke orang cakap buluh perindu sebenar(ORI) ,jika letak dalam sungai akan mudik melawan arus…?

  8. kansascnc October 10, 2012 at 6:27 pm #

    samekom ,,wak cara bayarnya bagaimana setelah pesan, saya belum paham maaf,,,

    • Syeikh Zulkarnain October 11, 2012 at 2:10 pm #

      wslm,
      sila isi borang tempahan,
      tinggalkan no telefon untuk dihubungi

      terima kasih

      • Nazrin halim October 29, 2012 at 1:07 pm #

        salam wak, saya ada sepasang buluh perindu kering dapat dari kalimantan. Saya nk tanya mcmana nk buat minyak apa bacanya atau disimpan dlm lipatan wang kertas mana yg lebih baik.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 235 other followers

%d bloggers like this: