buntat ikan (sudah ditebus)

5 Apr
buntat ikan

buntat ikan

dapat dari perut ikan berkepala naga?mempunyai mata ikan dikedua belah buntat.entah mengapa ikan mengelilingi joran si pemegang geliga ini,dan memakan umpan sebelum mencecah air.Orang  cerdik yang mengakui akan KEESAAN Allah tidak akan mengatakan ianya pelik mahupun menghukum ianya syirik.Kerana di dunia ini tidak dijadikan sesuatu yang sia-sia.Barang siapa yang menghukum ianya syirik bererti menyalahkan takdir akan kejadiannya si geliga ini.

Sesungguhnya Aku mengetahui apa yang tidak kamu ketahui”.”

Wallahualam

 

3 Responses to “buntat ikan (sudah ditebus)”

  1. fauzi murni April 6, 2011 at 3:04 am #

    Saya igin memilik geliga ikan. tq

  2. sepit Biru April 7, 2011 at 2:39 am #

    salam… saya ingin menebus buntat ikan bagaimana caranya untuk saya mendapatkannya. sila email kepada saya jika belum ada yang menebusnya. sekian swt…

  3. alongshahz30 May 7, 2012 at 5:46 am #

    saye juga mempunyai buntat yg sama rupa
    tapi dapat dari dalam lala sejenis kerang

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 236 other followers

