besi kursani putih

24 Oct

sold out

 

hasil titik peluh sendiri,,alatan tangan sahaja ketika memotong,sangat keras dari batu dan kayu.

100% pure sudah berusia ratusan tahun
pada mulanya besi ini lebih besar dari saiz yang dimiliki dicanai sebahagiannya untuk digunakan oleh keluarga sy sebagai alas untuk ketuk batu permata.
Kini sy menjumpai kembali di dalam gerobok usang.dan bercadang mencanainya

ciri2 asli besi kursani

*bukan buatan sendiri*dijumpai dalam lombong,gua,bawah tanah,alam sebelah*tidak akan berkarat walau beribu tahun*tidak lembut dan bengkok walau senipis lidi*kadang2 melekat magnet mengikut sifat masing2*baling kat orang InnAlillah

khasiat :menyeimbangkan aura tubuh badan

wibawa diri

tuahdan lain2

(besi ini melekat magnet)*besi ini telah dibuat isian*

fungsi utama besi ini yang dicari orang adalah untuk kebal diri,namun saya tak mahu janji apa-apa,kebal akan datang mengikut rezeki masing2 dengan izin Allah S.W.T

sold out

5 Responses to “besi kursani putih”

  1. Jayz October 24, 2010 at 3:38 pm #

    Salam tuan,ada lagi tak kursani putih ini??

  2. fahmi February 15, 2011 at 5:15 pm #

    assalamualaikum bang, besi kursani ni ada lagi tak?
    saya ada jumpa kedai yg jual besi ni, tapi takut nk beli sebab takut tertipu..kalo abang masih ada besi ni, tolong email saya ye..saya nak sangat miliki besi ni, dari tahun 2007 lagi saya tercari-cari besi ni..

  3. enciks February 19, 2011 at 6:16 pm #

    salam warahmatullah,
    saya telah hadiahkan pada yang layak.
    InsyaAllah sahabat saya ada memaharkan dalam bentuk gred A.

  4. fiza September 17, 2011 at 6:16 am #

    salam tuan, sya nak tahu adakah minyak kursani sama dgn besi kursani ini? bapa saya mempunyai sakit paru2 berair tahap yang teruk tetapi setelah menggunakan minyak kursani alhamulillah sembuh sepenuhnya. minyak kursani tersebut d perolehi dari seseorg yang tidak d ketahui.

    • Syeikh Zulkarnain September 19, 2011 at 3:31 am #

      salam,
      ya dgn izin Allah khasiat di dalam kursani telah memperlancarkan darah
      dan mmberi ketahanan tubuh kpd bapa saudari.sama khasiatnya seperti
      batu buluh gred A,megandungi kandungan ferum yg tinggi.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 240 other followers

